ponedjeljak, 4. srpnja 2016.

WELCOME | Positive Thoughts

Oduvijek sam gajila određenu ljubav prema pisanju. Međutim, sve to se svodilo na pisanje školskih sastava i ništa više. Nikad nisam imala ni prostora, a ni vremena kako bi to preraslo u  nešto više. 
Prije godinu dana, aktivno sam počela pratiti razne blogove i uvijek bih uživala u svakom napisanom slovu. Zaista, postoji mnogo ljudi koji gaje ljubav prema pisanju, čitanju, te posjeduju zavidne vještine pisanja i izražavanja. U svemu tome, ja sam pronašla tračak nade da ipak ima prostora, a i vremena uzevši u obzir da je trenutno ljetni raspust, te odlučila sam otvoriti vlastiti blog. Zapravo, moj cilj jeste širiti pozitivnu energiju, upoznavati nove ljude, družiti se i učiniti sebe, a i druge sretnim. Na mom blogu, pronaći ćete isključivo pozitivan sadržaj kao što se može zaključiti i iz samog naziva bloga. 
Ja sam jedna od milion šesnaestogodišnjakinja koja otkriva sebe i prelazi tu nevidljivu granicu između djetinjstva i odraslog doba. O sebi ne volim mnogo govoriti iz nekog nepoznatog razloga, ali sve ono što budete trebali, a i željeli saznati o meni, saznat ćete.
Iskreno se nadam da ćete se odlučiti i postati član mog malenog svijeta satkanog od bezbroj veselih boja i misli. 
Možete me pronaći na Instagramu gdje ću svakodnevno postavljati fotografije i obavještavati o svakom narednom postu na mom blogu. Također, možete me kontaktirati putem e-maila koji se nalazi na desnoj traci mog bloga. Bila bih sretna kada bi to učinili. U komentar mi pišite svoje mišljenje, pitanja i sugestije.

Do sledećeg posta,
Mima.

31 komentar:

  1. Blog ti izgleda veoma lepo! :)
    Srecno sa pocetkom :)
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Blog izgleda jako lepo. Puno sreće u daljem blogovanju! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super prvi post i blog , sretno s blogovanje i jesi li možda za follow for follow - već te pratim , hah.
    P.S.Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    https://lovedisneyhr.blogspot.hr/
    <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan izgled bloga!A i svidja mi se tvoj nacin pisanja.Uclanila sam se!
    Puno srece sa daljim blogovanjem;-))
    Ako zelis pogledaj i moj blog i ako zelis uclani se<3

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Puno sreće u daljem toku blogovanja! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Čim sam vidjela predivan izgled bloga, odmah sam se pridružila tvom blogu. Mnogo mi se sviđa, sretno u daljem radu. Vidi se da ćeš biti uspješna blogerka.
    Ako želiš, posjeti moj blog, i pridruži se. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Mnogo mi to znači. Naravno, pridružila sam se tvom blogu.♥

      Izbriši
  7. Blog ti je PREKRASAN! Sama obožavam pink boju, tako da me ovo oborilo s nogu! Predivno je, odmah sam se pridružila na tvoj blog. ♥

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
  8. Blog ti presavršeno izgleda *-* Kada sam pročitao post morao sam da se učlanim, srećno u daljem blogovanju :)

    Učlani se u moj blog:
    writtingguy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Morala sam da se učlanim u tvoj blog. Izgled ti je saaaavršen. Navikla sam da od početnika u blogovanju gledam užasno uređene blogove, ali ti si izuzetak jer je ovo stvarno fantastično. Svaka ti čast, priznaću da ti zavidim. Ovaj tekst me je odusevio. Mnoooogo lijepo pises. Tako si dobro opisala sebe i razlog otvaranja bloga, sjajno. Malo je reci da jedva cekam da vidim kakve ces sve zanimljive postove pisati. Oborena sam sa nogu, zasluzujes svu mogucu podrsku i vjerujem da ces veoma brzo napredovati! <3

    Zelim i da ti se zahvalim na predivnom komentaru koji si ostavila na mom blogu i da te pitam da li bi voljela da pogledas i starije postove na mom blogu i uclanis se ako ti se dopadnu :-) Simona's diary

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo. Zaista, tvoja podrška i predivne riječi mi neizmjerno znače. Uložila sam mnogo truda u ovaj blog na samom početku, ali moram priznati da je to sve bilo s uživanjem. Hvala ti još jednom. Naravno, posjetit ću tvoj blog.♥

      Izbriši
  10. Blog ti je predivan! :)
    Učlanila sam se.

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Blog je presladak. Jako mi je drago sto si odlucila da nam se pridruzis, i pocnes pisati i sopstveni blog. Verujem u tebe, i zelim ti puno srece. Samo napred. Ako ti ikad treba bilo kakva pomoc, slobodno me pitaj. I da, kao jedan vid podrske, pridobila si me za 10 clana. :)

    Ako mozes poseti i moj blog imam novi post o samopouzdanju, i uclani se. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neizmjerno ti hvala na toplim i predivnim riječima.♥

      Izbriši
  12. Blog je odlican, zaista si i sa ovih par recenica na mene uspela da delujes jako pozitivno. Zelim ti srecu, i jedva cekam naredne postove. :) ♥

    Uclanila sam se, pa ako zelis, pogledaj i ti moj blog i uclani se ako ti se dopadne. :)

    Moja svastarica

    OdgovoriIzbriši
  13. Blog ti je prelep, odmah sam se učlanila. Mislim da ćeš biti sjajna blogerka, ako je suditi po prvom postu. Želim ti svu sreću, takodje sam skoro otvorila blog, i volim da vidim neku svoju vršnjakinju kako imamo nešto zajedničko. Još jednom, srećno, i uživaj u blogosferi! :) :*


    Poseti i moj blog i uclani se ako ti se dopada: blifelover.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na predivnim riječima. Zaista, mnogo mi to znači.♥

      Izbriši
  14. Predivan dizajn bloga. Uclanila sam se, naravno :)
    Zelim ti puno srece :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlican post,svidja mi se tvoj blog.Molim te uclani se na moj blog i ja sam na tvoj nova sam.Hvala unapred
    http://queenoflife04.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši