subota, 16. srpnja 2016.

SUMMER TAG |

Prije par dana nezamislivo mi je bilo da ću baš danas obući toplu trenerku, piti čaj i pisati novi post na blogu. Međutim, iskreno rečeno ovo hladnije vrijeme mi zaista prija, ali sam poprilično sigurna da ću vrlo brzo navijati za povratak toplih dana.

U današnjem postu, odlučila sam uraditi ljetni tag. Pitanja su jednostavna, kratka i nema ih puno. Nadam se da ćete uživati.


1. ZBOG ČEGA VOLIŠ LJETO?
Ljeto je moje omiljeno godišnje doba. Volim ga prvenstveno, jer imam više slobodnog vremena za razliku od ostalih godišnjih doba. Vrijeme je većinom mnogo lijepo, te mogu provesti više vremena vani s društvom i porodicom. Također, imam priliku da započnem nešto novo, kao što je ovaj put blog, te naravno da njegujem svoje dugogodišnje hobije. 


2. DA LI KORISTIŠ KREMU ZA SAMOPOTAMNJIVANJE, IDEŠ LI U SOLARIJUM ILI SE SUNČAŠ PRIRODNIM PUTEM?
Isključivo se sunčam prirodnim putem. 

3. OMILJENI LAK ZA NOKTE?
Iako nisam često lakirala nokte, neka to bude essence u nijansi 03 Crew love is true love.

4. OMILJENO PIĆE TOKOM LJETNIH VRELIH DANA?
Možda će zvučati čudno, možda i ne, ali ja zaista volim najviše vodu. Jednostavno ona mi najviše prija. Međutim, pored nje izdvojit ću i coca-colu.

5. KOMAD ODJEĆE KOJI NAJČEŠĆE NOSIŠ?
U posljednje vrijeme, volim da nosim haljinice. Posjedujem ih mnogo, ali izdvojila bih jednu na prugice koju sam dobila na poklon od meni jako drage osobe. 

6. OMILJENA APLIKACIJA TOKOM LJETNIH DANA?
Nisam tip osobe koja ima pretrpan mobitel s raznim aplikacijama. Uglavnom, imam one koje većina koristi i to je sve. Moja omiljena aplikacija jeste Instagram neovisno o kojem se godišnjem dobu radilo.

7. OMILJENI LJETNJI FILM?
Kada je riječ o filmovima, moram priznati da sam ove godine pogledala svega 5 filmova. Iz tog razloga na ovo pitanje odgovora nemam, ali ću reći da je moj najdraži film svih vremena ,,A walk to remember''.

8. OMILJENA AKTIVNOST TOKOM LJETNJEG RASPUSTA?
Moram navesti više, jer ne mogu da se odlučim za jednu. Tokom ljetnjeg raspusta imam više vremena da se posvetim sviranju klavira, te da igram s prijateljicama odbojke i košarke. To je ono što sam najčešće radila i što zaista volim da radim, ali ima još mnogo toga. 

9. OMILJENI PROIZVOD ZA USNE?
Bilo koji Baby Lips.

To je sve za ovaj post. U komentare pišite svoja mišljenja ili ukoliko želite kontaktirajte me na moj e-mail koji se nalazi na desnoj traci bloga. Također, možemo se družiti i na Instagramu.

Kako vi provodite ljetnji raspust?

Do sledećeg posta,
Mima.

31 komentar:

  1. Super post. :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni su tagovi vezani za godišnja doba jako zanimljivi, pa tako i ovaj. I tvoji odgovori su jako lepi, uživala sam čitajući. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Great tag! Have a good day
    https://softcutie.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Obavezno moram pogledati taj lak. Vjerujem da je odlican.
    SUper ti je pozadina bloga, zove na kupanje :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan ti je post, nekoliko nam je odgovora slično. :)

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post, pitanja su veoma zanimljiva *-*

    Ako hoćeš posjeti moj blog i u predzadnjem postu se prijavi za natječaj povodom 100 članova: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. aa predivan izgled bloga :-)

    http://janasworldd.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. super tag kao i odg!

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/07/olive-top.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Uvek mi je zanimljivo da čitam postove ovog tipa :) I ja najčešće nosim haljinice :)

    fashionabejita.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Cool! Have a nice day!
    Follow you)

    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    OdgovoriIzbriši
  11. Kao tvoj 40. citalac, mogu ti reci da ti je blog predivan..Obozavam citati tvoje postove..♥

    Pogledaj moj blog,ako zelis uclani se ♥

    OdgovoriIzbriši
  12. super si pogledaj i moj blog, pozdrav <3
    natallysworld.bloggspot.com

    OdgovoriIzbriši