ponedjeljak, 18. srpnja 2016.

5 OUTFITS | Polyvore

Danas sam dobila neku vrstu inspiracije, te odlučila ju ispoljiti na sajtu Polyvore. Mislim da većina vas koristi ili je bar čula za prethodno navedeni sajt, ali zapravo riječ je o tome da upravo na tom sajtu možete kreirati kombinacije s odjećom, praviti neke umjetničke slike ili čak napraviti kreaciju/sobu s namještajem. Načina je mnogo, a na vama je da odlučite i dopustite vlastitoj mašti da uradi na najbolji mogući način.
Nakon što sam napravila 5 kreacija s kojim sam poprilično zadovoljna, pomislila sam da bih ih mogla podijeliti s vama. Na taj način nastao je današnji post u kojem ćete, nadam se, uživati.

1. Flowers
Htjela sam napraviti neku kreaciju gdje je u prvom planu plava boja. Ne znam zašto, ali takvu sam i napravila s kojom sam poprilično zadovoljna. Izgleda veselo, lijepo i rado bih je nosila.

2. Lady goals
Ova kreacija mi se mnogo dopada. Posebno bih izdvojila ove predivne sandale i malenu torbicu. Kreacija izgleda predivno i rado bih je nosila na nekom summer party-ju.

3. Night out
Kombinacija je jednostavna. Dakle, crna haljinica i torbica. Također, sastavni dio ovog outfita su crvene sandale i ogrlica koje cjelokupnu kreaciju čine veselijom i ljepšom. Rado bih nosila ovu kombinaciju za vrijeme večernjeg izlaska.

4. Let's go
Moram priznati, da je ovo kombinacija koja mi se najmanje dopada. Imala sam neku ''viziju'' u glavi koju nisam uspjela do kraja da realizujem. Mislim da je sasvim uredu, te može se primjetiti da i ovaj put crvena boja čini outfit ljepšim.

5. Summer, summer & summer
Možda ova kombinacija nije najljepša, ali sigurno najdraža jeste. Gledajući ju, osjetim miris mora, a vi? Savršena kombinacija za plažu.

To je sve za ovaj post. Ovih dana bila sam aktivna i na drugim društvenim mrežama, te otvorila profil na Twitter-u i Polyvore-u za ovaj blog. Također, kao što većina vas zna, možete me pronaći i na Instagram-u, te kontaktirati na e-mail.

Koja kombinacija vam se najviše sviđa?

Do sledećeg posta,
Mima.

Broj komentara: 16:

  1. Meni se najviše sviđa posljednja kombinacija! Moram ti reći da baš imaš stila. Svaka čast! Učalnila sam se na tvoj blog. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Treca i peta su mi bas super!! Imas stila :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni je poslednja omiljena, prosto kao da viče 'Plaža! More!'.☺ Odličan izbor!♥

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je omiljen outfit 'Summer, summer & summer' Nekako je mnogo u letnjem stilu i inspiriše me.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  5. Najviše mi se sviđa zadnja kombinacija. Super post! :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš mi je dopadaju kombinacije,treca mi je favorit!

    BebaGottel | Instagram | Facebook

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post, outfiti su predivni, treci je najbolji! ♥

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/07/gray-and-white.html

    OdgovoriIzbriši
  8. I love each outfit, especially the second one!

    http://marylyl.blogspot.ru

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful sets!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlične slike i kombinacije si napravila . Nekako mi se najviše sviđa treća , iako je i zadnja fantastična . Jako zanimljiv i dobar post . Mogla bi napraviti i kao seriju ovakvih postova , samo predlažem da . Super post i jako zanimljiv !
    P.S. Ako netko želi follow for follow , dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    😘

    OdgovoriIzbriši
  11. 'Night out' mi je predobar.Nekako je moj stil i prekul je.Odlični outfiti ♥

    Posetite moj blog → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post, najviše mi se sviđa kombinacija broj 2 <3
    Inače svi outfiti su savršeni :)

    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlican post!Najviše mi se sviđa kompinacija ''Night out''

    Predplatite se na moj blog,uzv-> funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  14. Najviše mi se dopala kombinacija br dva ali i ostale su prelepe 💕

    OdgovoriIzbriši
  15. Super setovi! Ja sam aktivna na polyvore-u ---> https://starshinebeauty.polyvore.com/
    Imam i blog, slobodno posjetiš ;)


    Check out my blog Starshine Beauty

    https://starshinebeauty.blogspot.hr/

    Follow for follow? Let me know on my blog ;)

    OdgovoriIzbriši