ponedjeljak, 11. srpnja 2016.

Current playlist | Music



Danas je dan savršen za izležavanje po plaži i pijuckanje omiljenog hladnog napitka uz neko lagano ljetno štivo. No, mislim da ću ipak pričekati još malo, te narednu sedmicu ću iskoristiti upravo na takav način. U međuvremenu ću da radim stvari koje volim i koje me čine sretnom.
Jedna od takvih stvari koja me zaista opušta, čini sretnom i koju mnogo volim jeste muzika. Prije 7 godina, odlučno sam zakoračila u nižu muzičku školu i počela svirati klavir. 
Klavir je za mene uvijek predstavljao trenutak mira, opuštanja i uživanja. Međutim, okrenula sam se ka medicini s obzirom da sam upisala medicinsku školu kasnije, ali klavir i muzika će uvijek ostati moja velika ljubav.
U današnjem postu, otkrit ću vam koje sam pjesme najčešće slušala u posljednje vrijeme. 

CURRENT PLAYLIST:
1. Calvin Harris - Summer
2. Meghan Trainor - Dear Future Husband
3. Justin Bieber - Sorry
4. Demi Lovato - Cool For the Summer
5. Selena Gomez - Kill Em With Kidness
6. Selena Gomez - Same Old Love
7. Ariana Grande - Dangerous Woman
8. David Guetta - Titanium ft. Sia
9. Meghan Trainor - All About That Bass
10. Shakira - Loca

Preferiram stranu, ali slušam i domaću muziku. Čitajući mnoge blogove, shvatila sam da većina mojih vršnjaka sluša isključivo stranu muziku. Međutim, u ovom postu odlučila sam da vam otkrijem isključivo moju playlist-u sa stranim pjesmama. Ukoliko želite da saznate moju domaću playlist-u, obavijestite me o tome u komentarima.

To je to za ovaj post. Nadam se da ste uživali, jer pretpostavljam da znate da ja u pisanju svakog posta uživam. Također, željela bih da napomenem da mi je neki unutarnji glas rekao da promjenim izgled bloga i promjenila sam. 


Da li vam se sviđa novi izgled bloga?


Do sledećeg posta,
Mima.

34 komentara:

  1. dodala bih company od justina bibera <3
    sjajna lista!
    check out my new post:
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/07/always-ultra-sensitive.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Super listaa :))

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja inače ne slušam ovakvu muziku, ali sam ipak jedno vreme bila zaražena pesmom Cool for the summer :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Playlista ti je super. Neke pjesme su jako dobre :)

    👑 forever-blogm.blogspot.com 👑 -check out my new post :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična playlista, pola sa te liste slušam i odlične su. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti si osoba koja sam ja želela da postanem kao mala haha :D Želela sam da umem da sviram klavir dobro i da postanem doktor. Od doktora još nisam odustala, ali za klavir je malo kasno.☺ Divne pesme, sve sam ih slušala/slušam sada, a izgled bloga je super, pravi letnji♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se mene tiče, nikada nije kasno i možeš da pokušaš. Hvala ti mnogo.♥

      Izbriši
  7. Super post i izgled je baš ljetni; morski. ☺ Ako želiš možemo napisati collab♥, možeš mi se javiti na instagram: peex04.

    ♣ ccuteggirls.blogspot.hr ♣ <--novi post i radim bannere

    OdgovoriIzbriši
  8. Napravi i domacu listu! :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Slusam sve te pesme i priznajem da su odlicne. Ako zelis pogledaj moj blog.
    Postavljajte mi pitanja za q&a ispod ovog posta ili u instagramu u direct ili na snapchat-u.
    http://saandraaz.blogspot.rs/2016/07/current-favourites.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako mi se sviđa izgled tvog bloga! :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post! Slusam sve pesme sa tvoje playliste. :)) Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post,prijavila sam se na tvoj blog!♥
    My opinion

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan blog jako nam se sviđa
    dobra tema za blog
    zelis follow-follow reci mi u zadnjem postu da ti uzvratim ☺♥

    anastazijaiemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Predobar post i predivan izgled bloga *-*

    Bilo bi mi drago kada bi se učlanila u moj blog, jer sam se ja u tvoj --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  16. Great playlist! I love Demi and Selena. I follow you
    Join me please
    https://softcutie.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. odlična lista :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši